Di sinilah tempatnya.....Isi hatiku......luahan jiwaku....aduan perasaanku.....yang ku ingin kau tahu....

Monday, November 1

Saya dah ada blog khas ntuk PB....

Salam

Saya dah ada blog khas untuk PB...sebab saya suka bercerita tentangnya....tak kisah la apa pun pandangan orang......kalau nak tau pasal PB dari mata kaca saya....boleh la ke nurshazurapb.blogspot.com .........jumpa di http://nurshazurapb.blogspot.com/

blog ini didedikasikan untuk anak2, suami dan keluarga saya.....serta sebagai diari untuk anak2 saya baca di masa hadapan...biar mereka tahu.....susah senang mama mereka.......dalam melayari hidup sebagai seorang anak, ibu, isteri, menantu , kakak dan adik.....di sini la tempat saya luahkan segalanya.......itu sebab saya susah nak kelihatan sedih walaupun pada dasarnya dalaman saya sedang menanggung sebak.....

Hei!!!!hidup mesti enjoy......saya suka orang lain melihat diri saya ersenyum dan ketawa...agar mereka juga akan sama ketawa dengan saya........

tak semua orang faham akan kita....dan kita juga tak akan dapat memahami semua orang....

No comments:

Related Posts with Thumbnails