Di sinilah tempatnya.....Isi hatiku......luahan jiwaku....aduan perasaanku.....yang ku ingin kau tahu....

Tuesday, November 2

ini blog saya.....

Saya dah call mak saya...ceritakan semuanya even minta dia baca blog saya.hehehehehe...wish dia rajin nak on PC.....lega mendengar suara merdunya.......
fikiran saya sekarang:
1.Allah tengah menguji kesabaran saya.....tengok banyak mana saya sabar...

2.Biarkan je la....anggap dengki je tu.....
3.Ikut cakap Mr Hubby......biarkan.....dan sabar....

4.yang penting saya takdak niat sepertimana yang dituduh...
5.hati saya...luahan saya.....blog saya.....apa kes orang lain nak suruh buat itu ini....

6.Kalau suka : baca....kalau benci/marah/sakit hati...lompatlah ke blog lain...berjuta blogger yang ada...saya pun buat begitu even blog sedara mara atau blog kengkawan...bila dah meluat, saya tak pegi dah....

7.belajar daripada pengalaman.....sahabat2 yang bukan darah daging kadang kala lebih memahami kita daripada adik beradik sendiri....

8.tak yah la bodohkan diri buat baik pada orang, habiskan duit nak belanja itu ini, jaga tutur kata ,bila terasa, tak nak melenting.....buruk dan jahat jugak pandangan mereka pada anda......
balik ni saya nak bawak anak2 makan tempat spesel....kat mana????tengah fikir...hehehehehehehe




No comments:

Related Posts with Thumbnails